28 kwietnia 2013

[14]

Po pierwsze wielkie dzięki- wczoraj wieczorem oglądalność bloga bardzo skoczyła :)
Po drugie- tylko jeden rysunek skończony
oczywiście rozciągnęłam twarz (as always)
na wytłumaczenie dodam, że praca trwała dwa wieczory więc bluza taka beznadziejna ;f

oraz jeden work in progress:
chyba każdy wie kto będzie na skończonej pracy ;)

Po za tym zapraszam na drugiego bloga  bardziej lifestyle'owego (dopiero startuję)
Obydwa możecie obserwować za pomocą Bloglovin :)
Do następnego!

15 komentarzy:

  1. ja i tak uważam,że masz talent i pięknie rysujesz :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. super <3

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-m-joy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. masz talent ! chodzisz do jakiejs szkoly plastycznej ??

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) nie i nie sądzę bym poszła w najbliższej przyszłości. nie jest to mi potrzebne, bo doskonalić umiejętności mogę sama.

      Jeśli chcesz to jasne ;)

      Usuń
  4. Na drugim rysunku jest Harry Potter!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zamiar wrócić do rysowania. Niestety dawno tego nie robiłam i aż boję się znów spróbować :P

    OdpowiedzUsuń