3 maja 2013

15

ostatnio na moim asku zaczęły się pojawiać pytania od was. tutaj chciałam na nie odpowiedzieć trochę obszerniej :)

Do rysowania najczęściej używam ołówka mechanicznego z wkładami Faber-Castell HB i zwykłej gumki do mazania (obcięłam ją dla wygody przy pracach wymagających większej dbałości o szczegóły)

Do portretów i innych ołówkowych prac używam 

 
oraz wacika, pałeczki i gumki chlebowej.
Wszystko rysuję na zwykłym papierze do drukarki, ale w planach mam zakup czegoś porządniejszego :P

Jeśli chodzi o te wszystkie pytania, gdzie się tego nauczyłam jak itp.
kilka lat temu byłam wielką fanką anime i mangi, więc kupiłam sobie takie oto poradniki:


ja uważam, że bardziej mi przeszkadzają niż pomagają umiejętności, które dzięki nim nabyłam. nie mogę się pozbyć bajkowej kreski i bardzo często robię za duże głowy. ale jeśli ktoś chce spróbować to droga wolna.

w następnym poście pokażę te rysunki z dzieciństwa (ktoś o to prosił na asku).
jestem obecnie w trakcie rysowania zamówionej karykatury i Fedora Emelianenko więc nie robię wpisów, ale jeśli skończę dziś do wieczora to coś wstawię na drugiego bloga.
no i jeśli macie jeszcze jakieś pytania - http://ask.fm/negatywnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz